Používame súbory cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií. Ďakujeme.


 

Viac informácií Povoliť cookies Prispôsobiť
Prijať zvolené cookies
Kliknite pre viac produktov.
Neboli nájdené žiadne výrobky.
Kliknite pre viac produktov.
Neboli nájdené žiadne výrobky.

Kariéra

Kariéra

Odborný predajca / predajca v novom najväčšom papiernictve na Liptove (Liptovský Mikuláš)

Miesto práce:
Liptovský Mikuláš
Termín nástupu:
čo najskôr
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky:
Od 820 EUR/mesiac (nástupný plat) + pravidelné odmeny za predaj a ďalšie bonusy podľa nášho odmeňovacieho systému
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Po dlhoročnom úspešnom fungovaní našej predajne v Ružomberku sme sa rozhodli ponúknuť tento koncept a naše služby aj ďalším zákazníkom, a to v úplne novej predajni v Liptovskom Mikuláši. Produkty, ktoré budete predávať, každý nielen pozná, ale aj bežne potrebuje v každodennom živote. Naším sortimentom sú kancelárske a školské potreby, papier, papierová hygiena, čistiaca chémia a čistiaca technika, baliace materiály a pod. Do nášho nového tímu hľadáme šikovných predajcov - ak nám chcete pomôcť, pridajte sa k nám!

Chceli by sme od vás:

- aktívny predaj tovaru (nielen) dennej spotreby zákazníkom v našej kamennej predajni v Liptovskom Mikuláši (táto práca si vyžaduje osobnosť, ktorá má rada prácu s ľuďmi a je komunikačne zručná)
- pomoc zákazníkom urobiť správne nákupné rozhodnutie výberom vhodných produktov tak, aby odchádzali s pozitívnym nákupným zážitkom (našimi zákazníkmi sú bežní občania, živnostníci, rôzne firmy a organizácie, preto sa u nás môžete stať pre našich zákazníkov dlhodobo ceneným partnerom)
- práca s počítačovým systémom v rámci zaevidovania nákupov a inkasa tržieb od zákazníkov, fakturácia, práca so skladovou evidenciou, zodpovednosť za správne vystavenie daňových dokladov
- práca s finančnou hotovosťou
- denné dokladanie tovaru do regálov a pravidelná denná starostlivosť o zverený tovarový úsek - nejedná sa o sedavý typ zamestnania, je to rôznorodá práca, ktorá počas dňa zahŕňa aj mnoho manuálnych činností
- spolupráca na inventúrach tovaru
- pravidelné vzdelávanie sa v oblasti tovaroznalectva
- plnenie stanovených osobných a tímových predajných plánov - je to práca v zohratom tíme, kde má každý jeho člen vysoko platné postavenie a vlastné kompetencie
- pravidelná zmenovosť (krátky/dlhý týždeň)
Zamestnanecké výhody, benefity
- kompletné úvodné zaškolenie priamo v praxi na predajni v Ružomberku
- práca v zabehnutom, funkčnom systéme
- zázemie v stabilnej a úspešnej rodinnej firme, ktorá má vo svojom odvetví veľmi dobré meno
- podpora tímu a vedenia, ktoré má ľudský prístup a dodržiava slovo
- výborné pracovné podmienky a systém odmeňovania s možnosťou ovplyvniť svoj príjem - veľmi dobré výsledky vám u nás zabezpečia veľmi dobrý príjem
- predaj atraktívnych a kvalitných produktov dennej spotreby
- istá dlhodobá budúcnosť pri dosahovaní dobrých výsledkov a možnosť kariérneho rastu
- odborný a osobnostný rozvoj
- výhodné zamestnanecké nákupy
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme všetkých záujemcov. Po úspešnom výberovom konaní a uzatvorení pracovnej zmluvy bude úvodné zaškolenie na pracovnú pozíciu prebiehať v našej predajni v Ružomberku (1 až 2 mesiace). Predpoklad otvorenia predajne v Liptovskom Mikuláši je 01.08.2023.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Nie je potrebná, stačí, ak chcete uspieť a všetko sa naučíte!
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno

Telefonistka / pracovníčka Back-Office

Miesto práce:
Ružomberok
Termín nástupu:
čo najskôr, dohodou
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzdové podmienky:
Od 820 EUR/mesiac (základný nástupný plat) + pravidelné odmeňovanie na základe prepracovaného odmeňovacieho systému
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- denná telefonická obchodná komunikácia s už existujúcimi zákazníkmi a rozširovanie možnosti spolupráce
- telefonické akvizície nových odberateľov, prieskum trhu
- administratívne spracovávanie komunikácie s odberateľmi (spracovanie objednávok, e-mailová komunikácia, návrh a spracovanie cenových ponúk a pod.)
- fakturácia
- komunikácia s prepravnými spoločnosťami
- administratíva spojená s expedovaním tovarových zásielok
- administratívna podpora obchodnému zástupcovi a obchodnému oddeleniu
- plnenie obchodných plánov
- výkazníctvo spojené s výkonom danej pozície
Zamestnanecké výhody, benefity
- kompletné úvodné zaškolenie
- zázemie v stabilnej a úspešnej rodinnej firme, ktorá neustále expanduje
- podpora tímu a vedenia, ktoré má ľudský prístup a dodržiava slovo
- výborné pracovné podmienky a systém odmeňovania s možnosťou ovplyvniť svoj príjem
- zaručené kompetencie
- predaj kvalitných produktov dennej spotreby s veľmi dobrým potenciálom na trhu
- podpora predaja pomocou dobre etablovaného benefitného a zľavového systému pre obchodných partnerov
- podpora predaja pomocou e-shopu
- istá dlhodobá budúcnosť pri dosahovaní dobrých výsledkov a možnosť kariérneho rastu
- odborný a osobnostný rozvoj
- priestor pre sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Výkon práce v tejto oblasti nie je jednoduchý. Vyžaduje si osobnosť, ktorá má chuť a ambíciu stať sa pre svojich zákazníkov dlhodobo ceneným partnerom. Dokážete si predstaviť predávať výrobky dennej spotreby s dobrým potenciálom na trhu a vysokým dopytom výlučne komunikáciou po telefóne? Na začiatok Vám dáme úplnú istotu v kompletnom zaškolení na výkon tejto práce a taktiež, že budete môcť nadviazať na veľmi dobrú pozíciu našej spoločnosti na súčasnom trhu. Očakávame od Vás však aj akvizície nových zákazníkov. Veľmi dobré výsledky Vám zabezpečia veľmi dobrý príjem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy 
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý 
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
podvojné účtovníctvo, administratíva

Účtovníčka, administratívna pracovníčka na skrátený pracovný úväzok

Miesto práce:
Ružomberok
Termín nástupu:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Mzdové podmienky:
7,5 EUR/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- pravidelné spracovávanie a príprava podkladov účtovnej agendy pre ekonomické oddelenie
- práca s účtovným programom Oberon
- evidencia došlých faktúr do účtovného programu
- kontrola stavu pohľadávok, vystavovanie upomienok
- vystavovanie zápočtov
- práca so skladovou evidenciou v systéme Oberon
- písomná, elektronická a telefonická komunikácia s ekonomickým oddelením
- administratívna podpora vedeniu firmy
- vyhotovenie písomností, príprava podkladov, správa a archivácia korešpondencie
- písomná, elektronická a telefonická komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi spoločnosti, štátnymi inštitúciami
- podpora vedeniu firmy v rámci materiálno-technického zabezpečenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- kompletné úvodné zaškolenie
- zázemie v stabilnej a úspešnej rodinnej firme, ktorá neustále rastie
- podpora tímu a vedenia, ktoré má ľudský prístup a dodržiava slovo
- výborné pracovné podmienky
- zaručené kompetencie
- istá dlhodobá budúcnosť pri dosahovaní dobrých výsledkov
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame prácu na skrátený úväzok, avšak v pravidelných intervaloch, ktoré si spoločne dohodneme. Je to práca vhodná aj pre ženu na rodičovskej dovolenke. Nejedná sa o prácu samostatného účtovníka, pracovná činnosť obsahuje len prípravné a evidenčné úkony, na ktoré Vás vopred zaškolíme. Napriek tomu si táto pozícia vyžaduje zodpovednú osobnosť, ktorá má zároveň rada poriadok a precíznosť. Aj keď sa jedná o pomocné účtovné práce, stanete sa jedným z oporných pilierov našej firmy. V hre môže byť aj kariérny rast. Benefitom pre Vás môže byť istota dlhodobej spolupráce pri dosahovaní výborných výsledkov a účasť na odmeňovacom systéme zamestnancov.

Možno práve TY!

Aj keď si v zozname aktuálne voľných pracovných pozícii nenašiel pozíciu vhodnú pre teba, neustále hľadáme šikovných a pracovitých ľudí, ktorí budú zdieľať našu víziu, budú nám pomáhať napĺňať stanovené ciele a napredovať. Ľudí, ktorí dokážu vyniknúť možno len v niečom, no sú v tom dokonalí. Ľudí, ktorí nás očaria a je len a len na nich, čím to bude. Možno ťa reprezentujú doterajšie výsledky a možno až pri osobnom stretnutí zistíme, čo všetko u nás dokážeš. Možno ti „ušijeme“ pozíciu priamo na mieru.


Predstav nám svoju výnimočnosť a keď sa nám zapáčiš, miesto v našom tíme je tvoje.


Hľadáš príležitosť? Tak do toho!


Všetko, čo nám môžeš k tomu povedať, pošli e-mailom na adresu kariera@carta.sk a ostatné nechaj na nás.

Menu