Používame súbory cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií. Ďakujeme.


 

Viac informácií Povoliť cookies Prispôsobiť
Prijať zvolené cookies
Kliknite pre viac produktov.
Neboli nájdené žiadne výrobky.
Kliknite pre viac produktov.
Neboli nájdené žiadne výrobky.

Spôsob platby a doprava

DOPRAVA:

1. Osobný odber - po prijatí Vašej objednávky tovar pripravíme nasledujúci pracovný deň a o možnosti prevzatia tovaru Vás budeme informovať e-mailom. Tovar si do 5 pracovných dní môžete prevziať v našej predajni CARTA na Bystrickej ceste 45C v Ružomberku (vedľa Kauflandu). Za osobný odber neúčtujeme žiadne poplatky.

2. Doprava kuriérskou spoločnosťou - po prijatí Vašej objednávky tovar pripravíme na expedíciu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Keď tovar odovzdáme na prepravu, budeme Vás informovať e-mailom o tom, že zásielka bola expedovaná. Kuriérska spoločnosť Vám tovar doručí nasledujúci pracovný deň. Odporúčame Vám, aby ste sa v tomto čase zdržiavali na adrese, ktorú ste si zvolili ako adresu dodania tovaru, prípadne aby ste zabezpečili prevzatie zásielky na tejto adrese inou osobou. V prípade, ak Vás kuriér nezastihne na dodacej adrese, bude Vás telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe. Cena za doručenie zásielky kuriérskou spoločnosťou závisí od typu zákazníka a celkovej hodnoty zásielky, konkrétne informácie nájdete v nasledujúcej tabuľke:
TYP ZÁKAZNÍKA CENA ZA DORUČENIE DORUČENIE ZDARMA OD
  občan, firma, organizácia doručenie na adresu:
4,80 € s DPH
79 € s DPH
 občan doručenie do Z-boxu alebo na výdajné miesto Packeta:
4,80 € s DPH

doručenie do Alzaboxu alebo SPS Parcelshopu:
3,30 € s DPH
79 € s DPH
  registrovaný veľkoobchod v úrovni VOC1 15 € bez DPH 200 € bez DPH
  registrovaný veľkoobchod v úrovni VOC2 30 € bez DPH 200 € bez DPH
UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si vždy skontrolujte stav zásielky, jej balenia, či nie je poškodený (roztrhnutý, premočený apod.) kartón alebo firemná lepiaca páska CARTA. V prípade akéhokoľvek poškodenia zásielky spíšte s kuriérom reklamačný protokol a ihneď nás informujte. V prípade, že zásielku prevezmete bez výhrad a nahlásite nám jej poškodenie neskôr, nemáme možnosť uplatniť reklamáciu voči prepravnej spoločnosti, a preto nemôžeme niesť zodpovednosť za takto poškodenú zásielku.

PLATBA:

1. Platba platobnou kartou - máte možnosť zaplatiť za objednávku prostredníctvom platobnej karty. Po prijatí úhrady na náš bankový účet (spravidla nasledujúci pracovný deň po realizácii úhrady) tovar čo najskôr expedujeme.

2. Platba vopred - v prípade, že si zvolíte platbu vopred, vystavíme Vám zálohovú faktúru, ktorú Vám zašleme e-mailom. Po prijatí úhrady tejto zálohovej faktúry pristúpime k dodaniu tovaru formou, ktorú ste si zvolili (v prípade, že ste si zvolili osobný odber, budeme Vás e-mailom informovať, že si tovar môžete prísť prevziať do Vami zvolenej predajne CARTA. V prípade, že úhradu nezrealizujete v termíne splatnosti zálohovej faktúry, bude objednávka automaticky stornovaná.

3. Platba na dobierku - pre občanov, ale aj pre firmy a veľkoobchody, ktoré nemajú schválenú fakturáciu, ponúkame možnosť platby na dobierku. V takomto prípade zaplatíte za zásielku pri jej preberaní priamo kuriérovi, ktorý Vám zásielku doručil. Doklad o úhrade zásielky Vám vystaví kuriérska spoločnosť.

4. Platba na faktúru - pre firmy a veľkoobchody, ktoré majú schválenú fakturáciu, ponúkame možnosť objednať tovar s platbou na faktúru. Tovar v takomto prípade dodáme Vami zvoleným spôsobom a vystavíme Vám faktúru s dohodnutou splatnosťou.

Menu